PPC

Trendy v PPC 2020

Publikováno 04.06.2020 by Petr Havlíček v PPC

Reklama PPC (Pay-per-click) je dnes hojně užívaná forma digitálního marketingu. Je levná a dokáže přinést překvapivé výsledky.

Díky vlastnosti PPC generovat nové zákazníky skoro neexistují eshopy a B2B společnosti, které by ho nezařadili do své marketingové strategie.

 

Pokračovat ve čtení

Jak nastartujete svuj e-mail marketing

Publikováno 09.04.2018 by Petr Havlíček v Emailing, Sociální sítě, PPC

Vlastní opečovávaná databáze je základ, ale pokud se chcete s Vaším email marketingem posunout, musíte se zaměřit na sběr
nových kontaktů. Nejenže při každé rozesílce ubyde v databázi pár duší a krátí se Vám databáze, ale – a to především – noví
odběratelé jsou aktivnější a snáze je přesvědčíte k (další) útratě.

Pokračovat ve čtení

Chcete případové studie a ukázky?

MenuX